De praktijk

Orthodontist A.J. van Zwol volgde zijn opleiding tot tandarts evenals zijn specialisatie orthodontie aan de Rijksuniversiteit in Groningen. Na zijn studie raadde de Maatschapij ter bevordering van de tandheelkunde hem aan om een praktijk in de regio Schagen op te zetten.
De Noordkop was voor ons vakgebied een witte vlek. Er zat nog geen orthodontist, terwijl tandartsen beseften dat er een grote behoefte aan was.

Orthodontiepraktijk van Zwol

Van Zwol en zijn team werken volgens een moderne aanpak. Alles in de praktijk is volgens de nieuwste methoden geautomatiseerd. Bij het maken van afspraken heeft de patiënt hier  profijt van: de wachttijd is tot het minimum beperkt.

Bij binnenkomst registreert de computer dat iemand aanwezig is. In de wachtkamer kan de patiënt meteen al zien in welke stoel hij terecht kan. Ook bij het maken van de volgende afspraak is het computergestuurde oproepsysteem een geweldig hulpmiddel.

Uitslag Patiëntenenquête September 2017

Respons (aantal personen): 111

Toegankelijkheid van de praktijk: 8,2
De bereikbaarheid (telefonisch/internet) van de praktijk tijdens de dagelijkse openingstijden (8,7).
De bereikbaarheid van een dienstdoende orthodontist buiten de dagelijkse openingstijden (7,8).
 
Afspraken maken: 8,6
De bejegening door onze medewerk(st)er aan de balie (9,0).
De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum en tijdstip (8,5).
De termijn waarop u terecht kan voor pijnklachten (8,4).
 
De praktijk: 8,2
De wachttijd bij een bezoek voor een controle of behandeling (8,4).
De voorzieningen in de wachtkamer (8,2).
De hygiëne/netheid in de praktijk (8,8).
De privacy in de praktijk (7,5).
De samenwerking tussen de orthodontisten de medewerker(s) (8,2)
 
De behandeling: 8,2
De duidelijkheid van het behandelplan (8,2).
De uitleg van de orthodontist tijdens de behandeling (8,0).
De uitleg van de assistent tijdens de behandeling (8,1).
De persoonlijke aandacht tijdens de behandeling (7,9).
Het resultaat van de behandeling (8,7)